Newbridge Poland inwestuje w nowy wizerunek 3 centrów handlowych Opublikowano 30 paźdźiernika 2019
Nowe nazwy, nowe loga i nowa linia kreatywna - tak Newbridge Poland odświeża wizerunek nabytych 2 lata temu centrów handlowych w Toruniu, Łodzi i Krakowie. Pierwsze efekty są już widoczne!

Zwieńczenie dużych zmian

Trzy należące do Newbridge Poland centra handlowe przechodzą właśnie gruntowne zmiany wizerunkowe. Jest to efekt realizowanej od kilkunastu miesięcy nowej strategii rozwoju. Składają się na nią zarówno modernizacje i nowe inwestycje w centrach handlowych, jak również znaczące zmiany w ofercie i marketingu.

Jednym z torów nowej strategii jest także rebranding tych trzech obiektów. Tu działania obejmują zarówno wprowadzenie nowych nazw, jak również nowej identyfikacji wizualnej, opartej na jednej rodzinie znaków, która od teraz ma być charakterystyczna dla inwestycji z portfolio Newbridge Poland.

- Zmiany, które obecnie wdrażamy są zwieńczeniem i wypadkową realizowanej od wielu miesięcy strategii rozwoju 3 obiektów. Mają one więc za zadanie podkreślić nie tylko nowy wizerunek tych centrów handlowych, ale także nową jakość obiektów, którą zbudowaliśmy m.in. poprzez modernizacje, odświeżenie oferty i nowe działania marketingowe - mówi Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.

3 nowe nazwy

I tak Centrum Handlowe Bielawy w Toruniu zmieniło nazwę na Nowe Bielawy, a Centrum Handlowe Guliwer w Łodzi przemianowano na Nowa Górna. Podobna zmiana czeka także największy obiekt w portfolio Newbridge Poland - Centrum Handlowe Czyżyny w Krakowie. To jeszcze w tym roku znane będzie jako Nowe Czyżyny.

- Wszystkie wprowadzane nazwy akcentują nowości w obiektach i kolejny etap w ich życiu. Podkreślają także jeden z atutów naszych centrów - lokalność. W tym ostatnim przypadku, w nazewnictwie wprost odwołujemy się do dzielnic, w których położone są obiekty w Toruniu, Łodzi i Krakowie. W taki sposób podkreślamy ich związek z sąsiedztwem oraz społecznością lokalną - mówi Drzewiecka.

Ale spójne jest nie tylko nazewnictwo, także loga. Od teraz stałym elementem w nich jest kolorystyka oraz sygnet, w który wpisana została fala w kształcie litery "N" nawiązująca do słowa "nowe". Fala ta także symbolicznie oddziela przeszłość i przyszłość obiektu. Elementem zmiennym w logo będzie natomiast logotyp. Tu pojawiać będą się nazwy centrów handlowych pisane jednakową typografią.

- Spójne nazewnictwo oraz identyfikacja mają być znakiem rozpoznawczym naszych centrów convenience, a zwłaszcza kierunku, w którym rozwijamy ten format w Polsce. Pozwoli nam to na wyraźniejsze zaakcentowanie się na rynku, a także pokazanie, że nasze centra nadążają za zmieniającą się rzeczywistością oraz oczekiwaniami, jakie przed nami stawia klient zarówno pod względem oferty, infrastruktury, jak i customer experience  - mówi Drzewiecka.

Nowa linia dla nowych nazw

Na tym jednak Newbridge nie poprzestaje. W parze z rebrandingiem idzie także nowa linia kreatywna, stworzona przez dział marketingu inwestora oraz krakowską agencję Madeinbrain Studio. - Nowa kreacja ma za zadanie zaakcentować i wypromować odświeżony wizerunek oraz na nowo przedstawić klientom dobrze znane obiekty handlowe - mówi Drzewiecka.

Aby uskutecznić ten proces, w linii zrezygnowano m.in. ze zbędnych ozdobników. Szata jest prosta i elegancka. Wszystkie layouty zostały uproszczone. Zachowano jednocześnie element wspólnej ramy graficznej we wszystkich kompozycjach.

- W nowej linii nie pokazujemy nadmiaru. Wręcz przeciwnie, robimy zoom na detal, skupiając się np. na elemencie stroju czy na cechach charakterystycznych postaci. Wszystkie te elementy osadzone są na neutralnym, białym tle, które dodatkowo podkreśla nową identyfikację. Całość jest nowoczesna i bardzo czytelna  - tłumaczy Drzewiecka.

Nowa linia kreatywna będzie w centrach wprowadzana sukcesywnie wraz z kampaniami promującymi rebranding oraz organizowanymi wydarzeniami. W Toruniu kampania ruszyła w II połowie października. W Łodzi zmiany zostały zaprezentowane wraz z pierwszą październikową akcją. Taka kampania w najbliższym czasie planowana jest także w Krakowie.

To jednak nie jedyny element, jaki ujednolicono. Wszystkie 3 obiekty zyskały także nowe strony internetowe. Te porządkują oferty i informacje. Znaleźć można na nich m.in. mapę sklepów, dostępną także w wersji mobilnej, zapowiedzi wydarzeń oraz aktualne promocje. Serwisy są intuicyjne i przejrzyste.

Odświeżony marketing

Zmiany, jakie są obecnie prowadzone we wszystkich trzech centrach wpasowują się w realizowaną od stycznia nową strategię marketingową. Ta kładzie szczególnie mocny akcent na rozwój relacji ze społecznością lokalną w Krakowie, Toruniu i Łodzi, zwłaszcza poprzez akcje realizowane razem z miejscowymi fundacjami, stowarzyszeniami czy służbami.

- Postawiliśmy społeczność lokalną w centrum naszego zainteresowania, do niej kierując wszystkie nasze komunikaty. W efekcie regularnie w centrach handlowych odbywają się wydarzenia dla tej społeczności, ale także przy jej aktywnym wsparciu i partnerstwie. Pozwala nam to m.in. na zwiększenie liczby akcji społecznych, edukacyjnych czy prozdrowotnych, a jednocześnie na rozwój pozytywnych relacji z sąsiedztwem - mówi Drzewiecka.

Jednocześnie, jak podkreśla przedstawicielka marketingu, nowa strategia nie zapomina o najemcach. - Dzisiejszy marketing galerii handlowych jest marketingiem najemcy, oznacza to, że działania które prowadzimy muszą służyć naszym partnerom biznesowym, mieć wpływ na ich rozpoznawalność na rynku i wyniki. Dlatego stałym elementem naszych działań są regularnie realizowane akcje prosprzedażowe m.in. loterie oraz akcje o charakterze "kupuj i odbieraj" - dodaje.

Takie podejście stworzyło Newbridge dobry grunt do komunikacji zmian. - Od 10 miesięcy nasi klienci widzą, że coś się zmienia w naszych obiektach. Jest więcej wydarzeń CSR i imprez plenerowych, pojawiają się także nowe akcje prosprzedażowe. Nowy wizerunek, który właśnie zaprezentowaliśmy to zwieńczenie tych zmian. Wskazuje on także kierunek na przyszłość - podsumowuje przedstawicielka Newbridge.

 

 

Tagi: Newbridge Poland

Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

Przypisane branże