Newbridge Poland notuje nawet dwucyfrowe wzrosty obrotów w swoich retail parkach Opublikowano 29 sierpnia 2019
Nie tylko trzy centra handlowe Newbridge Poland notują coraz lepsze wyniki finansowe. Także należące do inwestora retail parki radzą sobie coraz lepiej na swoich lokalnych rynkach, kończąc I połowę tego roku na sporym plusie.

- W retail parkach notujemy dziś dynamiczny wzrost obrotów. Jest to kontynuacja i umocnienie pozytywnego trendu, który dał się zaobserwować w minionym roku. To również bardzo dobra prognoza dla naszych najemców na cały 2019 rok - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w Newbridge Poland.


Tym bardziej, że wzrosty są nawet dwucyfrowe. W Retail Park Grodzisk Mazowiecki w okresie od stycznia do czerwca 2019 roku, w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem, obroty zwiększyły się o ponad 11 proc.! Również Retail Park Włocławek może pochwalić się rok do roku blisko 8-procentowym wzrostem. Powód?

- Widzimy, jak zakupy naszych klientów stają się coraz bardziej celowe. Ci chętnie wybierają retail parki w Grodzisku i we Włocławku chociażby ze względu na obecność konkretnych marek sklepów z elektroniką, ubraniami, butami czy wyposażeniem wnętrz. Przyciąga także dobrze skomponowany tenant-mix, dopełniający ofertę handlową w sąsiedztwie i dający możliwość dokonania szybkich i kompleksowych zakupów pod jednym dachem - mówi.

I faktycznie, dobrze skrojony układ najemców, dopasowany do lokalnego rynku i potrzeb lokalnej społeczności jest dziś największym motorem nakręcającym obroty parków handlowych Newbridge.

Do większych i częstszych zakupów skłaniają także marki, których dotąd klientom w ogóle brakowało w danej lokalizacji, czego przykładem jest Park Handlowy w Namysłowie oraz marki, które uzupełniły dotychczasową ofertę w konkretnym mieście, tak jak w przypadku Włocławka czy Grodziska Mazowieckiego.  

Jak podkreśla Pyrkowska, siłą napędzającą ruch i obroty są doskonale znane polskie i zagraniczne brandy o silnym marketingu, takie jak chociażby:  Media Expert, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, Rossmann, Pepco, KiK czy Martes Sport. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że obiekty są w pełni skomercjalizowane.

- Oferta wszystkich trzech retail parków Newbridge jest prosta i czytelna dla klientów. Fakt, że oparta jest przede wszystkim na znanych brandach sprawia, że nasze obiekty z roku na rok zyskują na popularności, zarówno wśród najbliższego sąsiedztwa, jak i osób przejezdnych - mówi.

Wszystkie trzy obiekty w portfolio Newbridge Poland obecne są od 2017 roku. - Ostatnie dwa lata pokazały nam, że były to trafione inwestycje, które podobnie jak przejęte w 2018 centra handlowe Czyżyny, Bielawy i Guliwer, dziś procentują - mówi Pyrkowska.



Tagi: Newbridge Poland


Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl

 

 

Przypisane branże