Aż o 13% wzrosły wydatki klientów centrów Newbridge Poland!
Opublikowano 9 maja 2019
Rosną wydatki klientów centrów handlowych Newbridge Poland, wynika z danych za I kwartał 2019 roku. Przybywa tam także nowych najemców, a obecni notują wzrost obrotów i to pomimo większej liczby niedziel niehandlowych.
Klient wydaje coraz więcej
Najemcy centrów handlowych Czyżyny w Krakowie, Bielawy w Toruniu i Guliwer w Łodzi mają powody do zadowolenia. We wszystkich trzech obiektach należących do Newbridge Poland wzrastają wydatki zakupowe klientów przypadające na jedną osobę. Tylko w I kwartale 2019 roku versus I kwartał 2018 wzrosły one średnio aż o 13%.
Najwięcej w sklepach zostawiają klienci w Łodzi. Tam wydatki na zakupy pojedynczego klienta zwiększyły w pierwszym kwartale niemal o 18%. Robiący zakupy w Bielawach wydali z kolei aż o 7,5% więcej niż w tym samym czasie rok temu. Krakowskie centrum zanotowało natomiast wzrost sięgający blisko 13,5%.
Zdaniem Elwiry Pyrkowskiej, Asset Managera w Newbridge Poland, za pozytywnym trendem w centrach należących do inwestora stoi kilka czynników. - Obiekty Newbridge mają dziś silną pozycję na lokalnych rynkach. To centra sąsiedzkie, niezwykle mocno osadzone, z dobrze skomponowaną, kompaktową ofertą, która dopasowana jest zarówno do rynku, różnych potrzeb klienta, ale przede wszystkim do jego portfela – mówi.
- To sprawia, że nasze centra są chętnie wybierane przez różne pokolenia, zarówno na duże weekendowe zakupy, jak również na codzienny szybki shopping. Format convenience sprawia natomiast, że satysfakcjonujące zakupy zrobią u nas osoby szukające dobrej oferty spożywczej, wyposażenia wnętrz, usług, ale też mody czy zdrowia i urody – dodaje Pyrkowska.
Zmiany już procentują
Duży wpływ na notowane ostatnio wyniki ma zmieniające się otoczenie zakupowe. Od ponad roku właściciel obiektów mocno inwestuje w ich modernizację. Od wymiany całej posadzki w Bielawach, poprzez nowoczesne strefy food court oraz strefy relaksu w Czyżynach i Bielawach, kończąc na placu zabaw dla dzieci w Krakowie.
- Nasze centra nieustannie się zmieniają, zarówno wizualnie, jak i w tenant mix’ie. Tym samym dopasowują się zarówno do oczekiwań współczesnego konsumenta, jak i do potrzeb klienta na lokalnym rynku. Coraz ciekawsza oferta i bardziej komfortowe otoczenie zachęcają z kolei do dłuższych i częstszych zakupów - mówi Pyrkowska.
Więcej wydają, obroty rosną
Rosnące wydatki pojedynczego klienta nie pozostają bez wpływu na obroty w 3 centrach Newbridge. Te również w I kwartale 2019 roku w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem wzrosły średnio ok 3% i to pomimo większej liczy niedziel niehandlowych.
Najwięcej zyskali najemcy centrum handlowego Guliwer w Toruniu. Tam w okresie od stycznia do marca 2019 w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem obroty like-for-like wzrosły o niemal 4%. W tym samym czasie toruńskie Bielawy zanotowały wzrost o blisko 3%, a Czyżyny w Krakowie o 1%.
- W naszych centrach obserwujemy dziś stabilny trend wzrostu obrotów, który skutecznie opiera się negatywnym skutkom pogłębiającego się zakazu handlu w niedziele i święta. Dla naszych najemców to dobra prognoza na przyszłość, bo pokazuje niesłabnące zainteresowanie ich ofertą – mówi Pyrkowska.
Coraz ciekawszy tenant-mix
Spory wpływ na rosnące wydatki oraz obroty mają także zmiany w ofercie, jakie zachodzą w centrach w Krakowie, Toruniu oraz Łodzi. Od IV kwartału 2018 w Czyżynach pojawiają się nowe sklepy m.in. Diverse, Flying Tiger Copenhagen, Orsay, Queen i Pierre Cardin.
Tagi: Newbridge Poland, CH Czyżyny, CH Bielawy, CH Guliwer
Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Najemcy centrów handlowych Czyżyny w Krakowie, Bielawy w Toruniu i Guliwer w Łodzi mają powody do zadowolenia. We wszystkich trzech obiektach należących do Newbridge Poland wzrastają wydatki zakupowe klientów przypadające na jedną osobę. Tylko w I kwartale 2019 roku versus I kwartał 2018 wzrosły one średnio aż o 13%.
Najwięcej w sklepach zostawiają klienci w Łodzi. Tam wydatki na zakupy pojedynczego klienta zwiększyły w pierwszym kwartale niemal o 18%. Robiący zakupy w Bielawach wydali z kolei aż o 7,5% więcej niż w tym samym czasie rok temu. Krakowskie centrum zanotowało natomiast wzrost sięgający blisko 13,5%.
Zdaniem Elwiry Pyrkowskiej, Asset Managera w Newbridge Poland, za pozytywnym trendem w centrach należących do inwestora stoi kilka czynników. - Obiekty Newbridge mają dziś silną pozycję na lokalnych rynkach. To centra sąsiedzkie, niezwykle mocno osadzone, z dobrze skomponowaną, kompaktową ofertą, która dopasowana jest zarówno do rynku, różnych potrzeb klienta, ale przede wszystkim do jego portfela – mówi.
- To sprawia, że nasze centra są chętnie wybierane przez różne pokolenia, zarówno na duże weekendowe zakupy, jak również na codzienny szybki shopping. Format convenience sprawia natomiast, że satysfakcjonujące zakupy zrobią u nas osoby szukające dobrej oferty spożywczej, wyposażenia wnętrz, usług, ale też mody czy zdrowia i urody – dodaje Pyrkowska.
Zmiany już procentują
Duży wpływ na notowane ostatnio wyniki ma zmieniające się otoczenie zakupowe. Od ponad roku właściciel obiektów mocno inwestuje w ich modernizację. Od wymiany całej posadzki w Bielawach, poprzez nowoczesne strefy food court oraz strefy relaksu w Czyżynach i Bielawach, kończąc na placu zabaw dla dzieci w Krakowie.
- Nasze centra nieustannie się zmieniają, zarówno wizualnie, jak i w tenant mix’ie. Tym samym dopasowują się zarówno do oczekiwań współczesnego konsumenta, jak i do potrzeb klienta na lokalnym rynku. Coraz ciekawsza oferta i bardziej komfortowe otoczenie zachęcają z kolei do dłuższych i częstszych zakupów - mówi Pyrkowska.
Więcej wydają, obroty rosną
Rosnące wydatki pojedynczego klienta nie pozostają bez wpływu na obroty w 3 centrach Newbridge. Te również w I kwartale 2019 roku w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem wzrosły średnio ok 3% i to pomimo większej liczy niedziel niehandlowych.
Najwięcej zyskali najemcy centrum handlowego Guliwer w Toruniu. Tam w okresie od stycznia do marca 2019 w porównaniu do tego samego okresu przed rokiem obroty like-for-like wzrosły o niemal 4%. W tym samym czasie toruńskie Bielawy zanotowały wzrost o blisko 3%, a Czyżyny w Krakowie o 1%.
- W naszych centrach obserwujemy dziś stabilny trend wzrostu obrotów, który skutecznie opiera się negatywnym skutkom pogłębiającego się zakazu handlu w niedziele i święta. Dla naszych najemców to dobra prognoza na przyszłość, bo pokazuje niesłabnące zainteresowanie ich ofertą – mówi Pyrkowska.
Coraz ciekawszy tenant-mix
Spory wpływ na rosnące wydatki oraz obroty mają także zmiany w ofercie, jakie zachodzą w centrach w Krakowie, Toruniu oraz Łodzi. Od IV kwartału 2018 w Czyżynach pojawiają się nowe sklepy m.in. Diverse, Flying Tiger Copenhagen, Orsay, Queen i Pierre Cardin.
Z kolei w Bielawach otwarto Sunway Travel, Świat Zabaw i Ewtex. Lada dzień w Toruniu otwiera się także piekarnia Bartkowscy oraz optyk Kodano. Podsumowując, I kwartał 2019 przyniósł Newbridge aż 8 umów najmu z nowymi markami. Poza już otwartymi sklepami oferta Czyżyn i Bielaw wkrótce wzbogaci się o takie marki jak: Home&You czy Big Star.
- Kontynuujemy dynamiczny rozwój naszego tenant-mix, zapraszając nowe, atrakcyjne marki. Tym samym tworzymy nowoczesną ofertę convenience jeszcze bardziej przyjazną klientowi, dopasowaną do jego realnych potrzeb i oczekiwań. Zmiany jakie wprowadzamy mają na celu zapewnienie odbiorcom niezwykle atrakcyjnej oferty handlowej w ich najbliższym sąsiedztwie – mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager Newbridge Poland.Tagi: Newbridge Poland, CH Czyżyny, CH Bielawy, CH Guliwer
Źródło: Newbridge Poland/Guarana PR
Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji: newbridge.com.pl
Zdjęcia do pobrania
Przypisane branże